Існують справи, які з часом втрачають актуальність. А є ті, без яких не дихається. Яна не вигадувала свою пристрасть — вона просто жила з нею завжди. І коли врешті дозволила собі реалізувати те, що жило в її уяві з дитинства, світ отримав новий голос у вигляді прикрас, які говорять замість слів.
Засновниця бренду LILI jewelry ніколи не була байдужою до прикрас. Ще дитиною вона любила вишивати хрестиком, шити, плести з бісеру — створювати руками те, чого не існувало в природі. У її голові народжувалися форми, які не можна було знайти в магазинах. Тоді вона ще не знала, що саме це стане справою її життя.
Перші кроки у власній справі почалися під час декрету. Цей період став можливістю знайти себе. Поруч із новим життям з’явився вільний час, щоб втілити мрії у життя. у житті жінки, коли поруч з новим життям з’являється вільний час і простір для пошуку себе. Яна взяла до рук матеріали — і зрозуміла: це те, чим саме вона хоче займатися. Спершу це були прості, базові моделі. Але після народження сина часу стало обмаль і процеси довелося призупинити. Але ненадовго.
Уже через два роки вона знову повернулась до створення прикрас — і цього разу все було інакше. Вироби стали іншими: масивнішими, зухвалішими, глибшими. Прикраси, які не бояться бути помітними.
Спершу Яна, як і багато хто, намагалася «попасти в ринок». Робила те, що продавалося. Але саме в цьому й була головна складність для засновниці. Вироби їй не подобались. А якщо прикраса не викликає у майстра мурах — вона не зможе викликати жодної емоції в покупця.
Поступово Яна почала краще розуміти себе. І прикраси почали трансформуватись разом з нею. Вона стала створювати їх так, ніби для себе. І лише тоді з’явилась сила і стиль, як особливий почерк бренду.
Інколи нові ідеї народжуються легко — в натхненному потоці, коли ніби хтось через твої руки хоче сказати світові щось важливе. Іноді буває складно — особливо, коли натхнення ще не прийшло, а плани вже є. Але Яна навчилась чекати і ловити момент для створення прикрас.
Це не просто справа, це залежність. А найбільшої мотивації для роботи додає зворотній зв’язок. Коли покупці відписують після покупок “Я ношу цю прикрасу щодня”, — це варте всього.
Та є ще одна причина, чому бренд LILI існує та розвивається. У нього є велика мета — заробляти, щоб допомагати. Наразі Яна працює над запуском серії благодійних чокерів, 100% прибутку з яких буде передано у фонд “Місто Добра” на ентеральне харчування для дітей.
LILI jewelry — це прикраси, які не можуть загубитися у натовпі. Найбільш улюбленими із прикрас для засновнці Бренду є останні роботи: ланцюги з пірсингами, чокери з натуральними перлами та хрестиками, базові сережки-бублики з сердечками, кольє з металевими ланцюгами.
Ці вироби не про “стримано”. Вони — про “так, я тут”. Вони водночас ніжні, жіночні та емоційні. Прикраси LILI легко міксувати між собою. Вони створені, аби бути у компанії. І якщо хочеться спробувати все — то чому ні?
LILI jewelry — це коли твоя прикраса говорить за тебе. І говорить впевнено.
© 2022-2025 від ODARKA